Jest to gra o naruto o tematyce Naruto. Zapraszamy nie pożałujesz!!
Kekkei Genkai:
Kotrola Umysłu
SHINTENSHIN NO JUTSU
Ranga techniki: D
Czas nauki: 6h
Technika polega na przejęciu czyjegoś umysłu i zawładnięcia nim. Wszystko ładnie, lecz technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli nie trafimy w inne ciało przez kilka minut nie będziemy mogli się ruszyć. Drugą wadą jest to, że trafienie w ruchomy cel jest prawie niemożliwe dlatego najpierw trzeba obezwładnić przeciwnika.
ISHINDENSHIN NO JUTSU
Ranga techniki: D
Czas nauki: 6h
Jest to technika telepatii. Dzięki temu członkowie klanu mogą się ze sobą porozumiewać praktycznie bez względu na to w jakiej odległości się od siebie znajdują.
SHINRANSHIN NO JUTSU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Tutaj przejmujemy władzę nad ciałem, a nie jak w Shintetnshin no Jutsu umysł. Wykonujący jest w pełni świadomy, a nasza ofiara robi wszystko to co sobie za życzymy, nie kontroluje swojego ciała.
SHINE ANSHIN NO JUTSU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 14h
Shine Anshin no Jutsu - Technika inna od pozostałych klanowych. Na początku wiążemy pieczęci a potem układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących. Potem namierzamy wroga i mówimy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "warzywkiem". Technika trwa tak długo, jak wróg znajduje się w naszym "celowniku". Może objąć tylko jednego wroga. Jeśli między naszymi palcami będzie kilka wrogów, technika działa na tego bliżej środka lub najbliższego.
SHINMANSHIN NO JUTSU
Ranga techniki: B
Czas nauki: 22h (Za zgodą głównego Admina)
Tym razem najsilniejsza wersja Shintenshina. Nasze ciało jest w pełni sprawne, nie odnosimy obrażeń, a jednak to kierujemy wrogiem.
SOUSAKU NENTOU
Ranga techniki: B
Czas nauki: 45h (Za zgodą głównego Admina)
Najlepsza technika klanu Yamanaka. Wymaga ona trochę czasu i skupienia wykonawcy. Dzięki temu Jutsu może przeskanować umysł przeciwnika, a nawet całe jego życie. Będziemy wiedzieć o wszystkich jego wspomnieniach itd. Sousaku Nentou raczej nie nadaje się w czasie walki, służy raczej gdy pojmie się wroga i np jest w śpiączce, bądź nieprzytomny.
Siła - D(Biała Chakra D+)
Zręczność - D(Biała Chakra D+)
Szybkość - C(Biała Chakra C+)
Kondycja - D
Inteligencja - D
Ninjutsu - D
Genjutsu - D
Taijutsu - D
Fuuinjutsu - D
Dansoujutsu - D
Posługiwanie się Przyrządami - D
Stan Zdrowia:Dobry
Gracz:Neutralny
Wioska:Konoha
Ranga:Student Akademii
Chakra:500
Natura Chakry:Raiton
Kekkei Genkai:Sharingan 1 lvl(w lewym oku)
Umiejętność Personalna:Biała Chakra
Organizacja:Lider ANBU
Broń Specjalna:Tanto Sakumo
Złoto:1000ryo
Ekwipunek:kabura, sakiewka, kieszonka, 5xshuriken, 5x kunai
Techniki:
Raitingu Bunshin No Jutsu C
Hayaku Onore C
Kuchyose No Jutsu C
Inbijiburu No Jutsu C
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
S-0
Offline