Jest to gra o naruto o tematyce Naruto. Zapraszamy nie pożałujesz!!
Kekkei Genkai:
Byakugan
HARICHAKRA
Ranga techniki: D
Czas nauki: 6h
Z otworów tenketsu tworzymy igły z Chakry, co daje nam możliwość przecięcia wszystkich elementów wykonanych z Chakry. Igły można wytworzyć z każdego miejsca na ciele gdzie znajdują się punkty tenketsu.
HAKKE ITTEN
Ranga techniki: D
Czas nauki: 7h
Mocne uderzenie końcem palców dłoni w punkt meridianowy. Głównym zamierzeniem tego ataku jest szybkie zablokowanie przeciwnika.
HAKKE TAMA
Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Że tak to ujmę jest to mniejsza wersja Kaitena. Gdy przeciwnik ma zamiar wykonać na nas atak TaiJutsu np: atak nogą itp, w miejscu gdzie nas zaatakuje tworzy się Chakra tak jak w Kaitenie broniąc nas przed atakiem.
HAKKE KUUSHOU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 13h
Technika dystansowa tego klanu. Członek klanu kumuluje w dłoni odpowiednią ilość Chakry i za pomocą swoich meridianów posyła niedużą falę uderzeniową. Technika nie zadaje zbyt dużych obrażeń, bardziej ma na celu odrzucić przeciwnika.
JUUHO SOUSHIKEN
Ranga techniki: C
Czas nauki: 14h
Po zebranie chakry do jej rąk, Hinata utworzy upiorne głowy lwa dookoła swoich dłonii. Wtedy ona obraca się kilka razy, ma to wtedy zastosowanie obronne by uniknąć nadchodzącego ataku. Natomiast zastosowanie ofensywne, to, że naszego przeciwnika może nieźle odrzucić, może mieć coś złamane.
HAKKE HASANGEKI
Ranga techniki: B
Czas nauki: 20,5h
Ulepszona wersja Hakke Kuushou. Tutaj skupiamy o wiele więcej Chakry niż przy Kuushou, a potem skumulowana Chakra zmienia się w falę powietrza który tym razem odzruca jeszcze bardziej przeciwnika i zadaje nawet spore obrażenia(klon Neji'ego przebił prawie dużą skałę).
HAKKESHOU: KAITEN
Ranga techniki: B
Czas nauki: 24h (Za zgodą Admina)
Chakra wylatuje z naszego ciała z każdego punktu teketsu broniąc nas przed nadchodzącym kopnięciem, czy uderzeniem(nawet tych mocnych). Następnie zaczynamy wirować tworząc obronny wir z Chakry. Wtedy odbijamy każdy atak TaiJutsu, jak i różne bronie shurikeny, katany, kunaie.
SHUGO HAKKE ROKUJUUYONSHOU
Ranga techniki: B
Czas nauki: 25h
Bardzo dobra technika. Technikę można nazwać jako własne 64 uderzenia Hinaty, lecz ta wersja służy do defensywy nie ofensywy. Hinata dzięki swojemu elastycznemu ciało i świetnej kontroli nad Chakrą wymachujemy szybko rękami, a przy tym tworze cienkie, długie linie Chakry które tną przeciwników i inne rzeczy. Dzięki Byakuganowi widziała wszystko co dzieje się dookoła niej, czyli parowała każdy atak w okół siebie.
HAKKE SANJUUNISHOU
Ranga techniki: B
Czas nauki: 28h
Jest to gorsza wersja 64 uderzeń, są to 32 uderzenia. Po tym ataku odczuwamy również ból, lecz mniejszy niż w przypadku oryginału i po wykonaniu na nas ataku raczej nie ma szans byśmy zginęli, może mieć duże problemy by zbierać Chakrę.
HAKKE ROKUJUUYONSHOU
Ranga techniki: B
Czas nauki: 38,5h (Za zgodą Admina)
Do wykonania tego Jutsu potrzebny jest Byakugan i znajomość Jyukena. Członek Klanu Hyuuga atakuje 64 główne z 361 wylotów Chakry. Zaczyna od dwóch uderzeń potem następują 4,8,16,32 i 64. Po zakończonym Jutsu wroga ogarnia ogromny ból. Mało który przeciwnik dałby radę wstać, a nawet jeśli by dał to nie może używać Chakry. Jedynie osoby bardzo potężne lub z Chakrą demona lub CS'em dadzą radę dalej walczyć.
HAKKESHOU: KUTEN
Ranga techniki: B
Czas nauki: 51h (Za zgodą Admina)
Ulepszona wersja zwykłego Kaitena. Wyskakujemy w górę, zaczynamy się kręcić, a wir z Chakry przypomina wtedy cyklon/tornado. W takim wypadku może obronić się przed większą ilością Jutsu, niż przy zwykłym Kaitenie, oczywiście obrażenia też są większe.
HAKKE HYAKUNIJUUHACHISHOU
Ranga techniki: A
Czas nauki: 4 dni (Za zgodą Admina)
Jutsu dla najlepszych z klanu Hyuuga. Tutaj też jest wymagany Byakugan i znajomość Jyukena. Jest to ulepszona wersja Hakke Rokujuuyonshou. Technika nie blokuje 64 tenketsu, a 128. Teoretycznie nie ma osoby która przeżyła by ten atak.
Ranga techniki: S
Czas nauki: 7 dni (Za zgodą głównego Admina)
Najpotężniejsza technika klanu Hyuuga. Tą techniką blokujemy 256 tenketsu przeciwnika. Technika wymaga niesamowitej szybkości, ale skutki są śmiertelne. Jedyny ratunek jest posiadanie demona, lub osoby potęgi Peina. Wtedy używamy owej Chakry
Siła - D(Biała Chakra D+)
Zręczność - D(Biała Chakra D+)
Szybkość - C(Biała Chakra C+)
Kondycja - D
Inteligencja - D
Ninjutsu - D
Genjutsu - D
Taijutsu - D
Fuuinjutsu - D
Dansoujutsu - D
Posługiwanie się Przyrządami - D
Stan Zdrowia:Dobry
Gracz:Neutralny
Wioska:Konoha
Ranga:Student Akademii
Chakra:500
Natura Chakry:Raiton
Kekkei Genkai:Sharingan 1 lvl(w lewym oku)
Umiejętność Personalna:Biała Chakra
Organizacja:Lider ANBU
Broń Specjalna:Tanto Sakumo
Złoto:1000ryo
Ekwipunek:kabura, sakiewka, kieszonka, 5xshuriken, 5x kunai
Techniki:
Raitingu Bunshin No Jutsu C
Hayaku Onore C
Kuchyose No Jutsu C
Inbijiburu No Jutsu C
Misje:
D-0
C-0
B-0
A-0
S-0
Offline